ثبت شرکت کیا ثبت

موسسه ثبت کیا توسط شرکای اصلی آن بنام آقایان علیرضا زارعی و امیرمهران قوامی در محل تهران،خیابان ولیعصر،بالاتراز میدان ونک،کوچه برادران شریفی،پلاک 55 ،واحد 13 ،به ثبت رسید .

ثبت شرکت کیا ثبت

موسسه ثبت کیا توسط شرکای اصلی آن بنام آقایان علیرضا زارعی و امیرمهران قوامی در محل تهران،خیابان ولیعصر،بالاتراز میدان ونک،کوچه برادران شریفی،پلاک 55 ،واحد 13 ،به ثبت رسید .

موسسه ثبت کیا توسط شرکای اصلی آن بنام آقایان علیرضا زارعی و امیرمهران قوامی در محل تهران،خیابان ولیعصر،بالاتراز میدان ونک،کوچه برادران شریفی،پلاک 55 ،واحد 13 ،به ثبت رسید
و همچنان در همین محل و با هدف ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه ثبت شرکت ها وتغییرات و ارکان شرکت و نحوه تشکیل پرونده های اداری از طریق وکلای رسمی دادگستری بوده است . خط و مشی اصلی این موسسه ارائه مشاوره بر پایه صداقت و وجدان کاری بوده چرا که در بسیاری موارد مشاهده شده که بدلیل بازاریابی در شبکه بازار،از هر ترفند در گفتگوها استفاده می شود و چه بسا بارها مشاهده شده که بصورت غیر واقعی از هزینه ها و روندهای اجرائی کار صحبت می کنند.

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ثبت اینترنتی تغییرات شرکت ها اتفاقی مثبت است، زیرا که روند مربوط به ثبت را تسهیل نموده است . دیگر نیازی به رفت و آمد های مکرر در ساعات ترافیک و کاغذ بازی های همیشگی نیست . اما نحوه تکمیل فرم ها و صحت ورود اطلاعات مربوطه بسیار حائز اهمیت است . چرا که بدون هیچ ایرادی باید انجام پذیرد .

ثبت اینترنتی صورتجلسات تغییرات شرکت ها :

- تکمیل نمودن اطلاعات شرکت

- تکمیل اطلاعات مربوط به جلسه

- تصمیمات جلسه جهت ثبت تغییرات شرکت

- لیست اشخاص جلسه

- ارتباط اشخاص جلسه برای ثبت تغییرات شرکت

- صحت مدارک مورد نیاز و اطلاعات وارده را تایید کنید .

- متن صورت جلسه را عینا وارد کنید .

- در انتها برای فرستادن صورتجلسه مکانیزه به ثبت شرکت ها کلیک کنید و پس از مطالعه کد رهگیری دریافت نمایید .

- آخرین اقدام برای ثبت تغییرات شرکت پرینت گرفتن صفحه ای است که در آن کد رهگیری وجود دارد و ارائه آن به اداره کل ثبت شرکت ها .

ثبت شرکت کیا ثبت

 

  • kiasabt1 kiasabt1
  • ۰
  • ۰

بررسی هزینه های ثبت شرکت یکی از اقداماتی است که هر فردی باید قبل از ثبت شرکت آن را انجام دهد . از طرفی تخمین این هزینه ها مستلزم تجربه و دانش کافی از تمام مراحل لازم برای ثبت شرکت و همچنین داشتن اطلاعات کافی درباره آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های اداره ثبت شرکت‌ها و انجام هر روز امور ثبتی است .

در ابتدا باید بدانید که هزینه ثبت شرکت تنها یک مرحله نیست و هزینه های متفاوتی برای موارد مختلف وجود دارد . برای ثبت شرکت هزینه های زیر را پیش رو دارید :

- هزینه تعیین نام شرکت

- هزینه پست

- هزینه حق الثبت

- هزینه درج در روزنامه محلی

- هزینه پاکت، پوشه و ...

- هزینه روزنامه رسمی کل کشور

- هزینه پلمپ دفاتر تجاری

- هزینه تشکیل پرونده مالیاتی

- هزینه حق الوکاله

البته باید به این موضوع توجه نمود که هزینه ثبت شرکت نسبت به نوع شرکتی که می خواهید به ثبت برسانید، متفاوت است . یعنی عواملی مانند نوع شرکت، میزان سرمایه آن، موضوع فعالیت آن و تعداد اعضا در تعیین هزینه‌های ثبتی تاثیرگذار هستند .

  • kiasabt1 kiasabt1
  • ۰
  • ۰

ثبت مؤسسه حقوقی مانند ثبت هر ارگان یا شرکتی دارای شرایط و مراحل خاصی است که قصد داریم در این مقاله به توضیح آن بپردازیم :

مؤسسه حقوقی می‌تواند رابطی بین وکیل و موکل باشد . تمام امور حقوقی از جمله مشاوره‌، وکالت در همه زمینه‌ های خانواده، کیفری، تجاری و … در مؤسسه حقوقی قابل انجام است . از آنجایی که پیچیدگی قوانین و تعاملات اجتماعی متنوع، نیازهای حقوقی را ضروری‌تر کرده است، مؤسسه حقوقی نظم بیش تری برای ارائه خدمات حقوقی ارائه می‌کند .

 قبل از اینکه مراحل ثبت مؤسسه حقوقی را نام ببریم باید بدانید که ثبت مؤسسه حقوقی یک سری پیش نیاز یا به عبارتی شرایط لازم دارد . این شرایط عمومی عبارتند از :

- تمدید به موقع پروانه وکالت

- استعلام عدم سابقه کیفری و محکومیت انتظامی از درجه ۴ به بالا

- عدم اشتهار به اعمال منافی شغل و شئونات وکالت

- نداشتن دفتر وکالت

ثبت شرکت کیا ثبت

 

  • kiasabt1 kiasabt1
  • ۰
  • ۰

یکی از اصلی ترین و اساسی ترین اقدامات برای افرادی که می خواهند در سطح بین المللی به فعالیت های تجاری و اقتصادی بپردازند، اخذ کارت بازرگانی است . دارندگان این کارت چه شخص حقیقی باشند و چه شخص حقوقی می‌توانند در زمینه تجارت، صادرات و واردات کالا با رعایت قانون‌های مربوط به این بخش فعالیت کنند . کارت بازرگانی توسط اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران در مرکز استان یا شهرستان‌ها و به نام متقاضیانی که واجد شرایط باشند، صادر می‌ شود .

لازم است بدانید که صدور کارت بازرگانی برای بازرگانان و شرکت‌های خارجی منوط به معامله متقابل می‌باشد . یعنی تنها در صورتی به بازرگانان خارجی کارت بازرگانی ایران داده می‌شود که آن‌ها نیز حرکتی مشابه را انجام دهند و در کشور خود به بازرگانان ایرانی اجازه فعالیت بازرگانی را به صورت متقابل بدهند . برای دریافت کارت بازرگانی به یاد داشته باشید که کارمندان تمام وقت دستگاه‌های دولتی مجاز به دریافت کارت بازرگانی نیستند و حداقل میزان تحصیلات نیز برای دریافت این کارت و مجوز فعالیت، ارائه مدرک دیپلم می‌باشد .

برای دریافت کارت بازرگانی باید هزینه های زیر را پرداخت نمایید :

- هزینه لازم برای اخذ و تهیه دفاتر پلمپ به تاریخ روز

- هزینه لازم برای تنظیم و ثبت اظهارنامه کارت بازرگانی و حق‌ الوکاله وکیل

- هزینه لازم برای تنظیم و ثبت اطلاعات مورد نیاز در سامانه اتاق بازرگانی

- هزینه لازم برای تنظیم و تکمیل و ثبت فرم‌های مربوطه که بر عهده شخص درخواست‌کننده می‌باشد .

- تعیین وقت کلاس‌های توجیهی اتاق بازرگانی و هزینه لازم برای ثبت نام در این کلاس‌ها

- حق عضویت سالانه اتاق بازرگانی (پس از تایید صلاحیت شخص درخواست‌ کننده)

          

  ثبت شرکت کیا ثبت

  • kiasabt1 kiasabt1