ثبت شرکت کیا ثبت

موسسه ثبت کیا توسط شرکای اصلی آن بنام آقایان علیرضا زارعی و امیرمهران قوامی در محل تهران،خیابان ولیعصر،بالاتراز میدان ونک،کوچه برادران شریفی،پلاک 55 ،واحد 13 ،به ثبت رسید .

ثبت شرکت کیا ثبت

موسسه ثبت کیا توسط شرکای اصلی آن بنام آقایان علیرضا زارعی و امیرمهران قوامی در محل تهران،خیابان ولیعصر،بالاتراز میدان ونک،کوچه برادران شریفی،پلاک 55 ،واحد 13 ،به ثبت رسید .

موسسه ثبت کیا توسط شرکای اصلی آن بنام آقایان علیرضا زارعی و امیرمهران قوامی در محل تهران،خیابان ولیعصر،بالاتراز میدان ونک،کوچه برادران شریفی،پلاک 55 ،واحد 13 ،به ثبت رسید
و همچنان در همین محل و با هدف ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه ثبت شرکت ها وتغییرات و ارکان شرکت و نحوه تشکیل پرونده های اداری از طریق وکلای رسمی دادگستری بوده است . خط و مشی اصلی این موسسه ارائه مشاوره بر پایه صداقت و وجدان کاری بوده چرا که در بسیاری موارد مشاهده شده که بدلیل بازاریابی در شبکه بازار،از هر ترفند در گفتگوها استفاده می شود و چه بسا بارها مشاهده شده که بصورت غیر واقعی از هزینه ها و روندهای اجرائی کار صحبت می کنند.

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت های سهامی

شرکت های سهامی از متداول ترین انواع شرکت های رایج در ایران هستند . این شرکت ها به دو دسته تقسیم می شوند :  نوع اول شرکت‌های سهامی عام هستند که صاحبین این شرکت‌ها قسمتی از سرمایه مورد نیاز شرکت را از راه فروش سهام به مردم تامین می‌ نمایند . نوع دوم نیز شرکت‌های سهامی خاص هستند که کل سرمایه آن‌ها در هنگام تاسیس توسط موسسین تامین می‌ شود .

فرآیند تشکیل و ثبت شرکت‌های سهامی عام طولانی است و تشریفات زیادی را به همراه دارد . ثبت شرکت های سهامی خاص در مقایسه با شرکت های سهامی عام راحت تر است . در واقع برتری شرکت‌های سهامی خاص نسبت به عام از لحاظ طول فرآیندهای اداری این است که :

- برای ثبت این گونه شرکت ها نیازی به تشریفات پذیره نویسی نیست .

- در شرکت‌های سهامی خاص ورقه تعهد وجود ندارد .

- برای ثبت شرکت‌های سهامی خاص نیازی به تشکیل مجمع عمومی موسسین وجود ندارد .

برای ثبت شرکت های سهامی عام یا خاص می توانید با موسسه ثبت شرکت کیا ثبت هماهنگی های لازم را انجام دهید .

 

                                                          

  • kiasabt1 kiasabt1
  • ۰
  • ۰

کد اقتصادی یک شناسه‌ی 12 رقمی است که پس از تشکیل پرونده و تعیین حوزه توسط سازمان مالیاتی و اقتصادی کشور به اشخاص حقیقی و حقوقی تعلق می‌گیرد . به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت کد اقتصادی، شماره‌ی اختصاصی شما در اداره دارایی است .

مراحل دریافت کد اقتصادی

- تکمیل مدارک لازم برای دریافت کد اقتصادی

- مراجعه به اداره مالیات

- بررسی مدارک و مراجعه به اداره مستغلات

- قرار گرفتن در نوبت بازدید کارشناس اداره مالیات برای راستی‌ آزمایی

- پاسخ اداره مستغلات به قسمت تشکیل پرونده

- مراحل پایانی و تخصیص کد اقتصادی

- پیش ثبت نام

- صحت سنجی

- تولید و ارسال نام کاربری

- ثبت نام

- صحت سنجی میدانی

                                                          ثبت شرکت کیا ثبت

  • kiasabt1 kiasabt1
  • ۰
  • ۰

کد اقتصادی چیست ؟

در واقع کد اقتصادی یک شناسه 12 رقمی است که توسط سازمان امور مالیاتی و اقتصادی کشور به اشخاص حقیقی و حقوقی تعلق می گیرد . به عبارت ساده تر کد اقتصادی در واقع همان شناسه اختصاصی شما در اداره دارایی می باشد .

دریافت نمودن کد اقتصادی اختیاری نیست و همه شرکت ها باید پس از 2 ماه از ثبت شرکت، اقدام به دریافت این کد اقتصادی نمایند .

مزایای داشتن کد اقتصادی :

- صدور فاکتور رسمی

- دریافت نمودن کارت بازرگانی

- رسیدگی به دفاتر پلمپ

- رسیدگی به فاکتورها

- دریافت گواهی ارزش افزوده

- شرکت در مزایدات و مناقصات

- بازکردن حساب بانکی و ارزی برای شرکت

هزینه جهت دریافت کد اقتصادی را نمی توان به صورت دقیق و ثابت مشخص نمود . اما این هزینه بر اساس مواردی مانند میزان تکمیل مدارک و داشتن سند اداری یا اجاره بها می تواند بین 650 تا 1 تومان متغیر باشد .

 

ثبت شرکت کیا ثبت

  • kiasabt1 kiasabt1