ثبت شرکت کیا ثبت

موسسه ثبت کیا توسط شرکای اصلی آن بنام آقایان علیرضا زارعی و امیرمهران قوامی در محل تهران،خیابان ولیعصر،بالاتراز میدان ونک،کوچه برادران شریفی،پلاک 55 ،واحد 13 ،به ثبت رسید .

ثبت شرکت کیا ثبت

موسسه ثبت کیا توسط شرکای اصلی آن بنام آقایان علیرضا زارعی و امیرمهران قوامی در محل تهران،خیابان ولیعصر،بالاتراز میدان ونک،کوچه برادران شریفی،پلاک 55 ،واحد 13 ،به ثبت رسید .

موسسه ثبت کیا توسط شرکای اصلی آن بنام آقایان علیرضا زارعی و امیرمهران قوامی در محل تهران،خیابان ولیعصر،بالاتراز میدان ونک،کوچه برادران شریفی،پلاک 55 ،واحد 13 ،به ثبت رسید
و همچنان در همین محل و با هدف ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه ثبت شرکت ها وتغییرات و ارکان شرکت و نحوه تشکیل پرونده های اداری از طریق وکلای رسمی دادگستری بوده است . خط و مشی اصلی این موسسه ارائه مشاوره بر پایه صداقت و وجدان کاری بوده چرا که در بسیاری موارد مشاهده شده که بدلیل بازاریابی در شبکه بازار،از هر ترفند در گفتگوها استفاده می شود و چه بسا بارها مشاهده شده که بصورت غیر واقعی از هزینه ها و روندهای اجرائی کار صحبت می کنند.

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شرکت‌های پیمانکاری مجموعه‌هایی هستند که می‌توانند به صورت حقیقی یا حقوقی فعالیت کنند و این توانایی را دارند تا جهت انجام اموری مانند تهیه، حمل، نصب، ساخت و اجرا و... با افراد حقیقی یا حقوقی قرارداد منعقد کنند و مسئولیت کامل امور سپرده‌ شده را به عهده بگیرند . از جمله پروژه‌هایی که بدست پیمانکاران قابل انجام است می‌توان به ایجاد کلیه امور خدمات شهری، فضای سبز، فعالیت‌های ساختمانی، اجرای پروژه‌های آب، اجرای پروژه‌های راه‌سازی( شامل اتوبان‌ها، بزرگراه‌ها، راه‌های اصلی و فرعی، راه‌های ریلی فرودگاه‌ها)، طراحی تاسیسات مکانیکی و الکترونیکی، راه و باند، برق و نیرو، آب و فاضلاب، آسفالت ریزی، اجرای دکوراسیون‌های داخلی و نماهای بیرونی ساختمان و... اشاره نمود .

از اولین اقدامات برای ثبت شرکت‌ پیمانکاری، انتخاب قالب شرکت است . ثبت شرکت‌های پیمانکاری به دو شکل شرکت‌های سهامی خاص و شرکت‌های مسئولیت محدود صورت می‌گیرد و در واقع شما باید یکی از این دو قالب را انتخاب نمایید . شرکت‌های سهامی خاص از مزایایی برخوردار هستند و از این رو معمولا مناسب‌ترین گزینه برای شرکت‌های پیمانکاری، شرکت با سهامی خاص است . مزیت‌هایی مانند اینکه این شرکت‌ها دارای اعتبار و ارزش بیش تری نزد مناقصه‌ گذاران هستند . دلیل اصلی این اعتبار این است که سهام‌داران شرکت پیمانکاری سهامی خاص موظف هستند تا 35 درصد از سرمایه اولیه شرکت را در حساب بانکی به نام شرکت واریز کنند .

مزیت دیگری که می‌توان به آن اشاره نمود این است که شرکت‌های سهامی خاص از لحاظ اعتباری برای اخذ تسهیلات بانکی، اخذ نمایندگی‌های معتبر و یا شرکت در مناقصات و مزایده‌های سطح بالا نیز مناسب‌تر هستند .

ثبت شرکت کیا ثبت

  • kiasabt1 kiasabt1
  • ۰
  • ۰

شرکت‌های سهامی یکی از متداول‌ ترین انواع شرکت‌های تجاری در ایران هستند . شرکت‌های سهامی به طور کلی به دو نوع تقسیم می‌ گردند . نوع اول شرکت‌های سهامی عام هستند که صاحبین این شرکت‌ها قسمتی از سرمایه مورد نیاز شرکت را از طریق فروش سهام به مردم تامین می‌نمایند . نوع دوم نیز شرکت‌های سهامی خاص هستند که کل سرمایه آن‌ها در هنگام تاسیس توسط موسسین تامین می‌شود .

فرآیند تشکیل و ثبت شرکت‌های سهامی عام طولانی است و تشریفات زیادی را به همراه دارد . به همین علت مواد اصلاحی قانون تجارت برای امور ساده‌تری که قاعد تا نیاز به شرکای کمتری دارند، یک نوع شرکت سهامی به نام شرکت سهامی خاص را قرار داده است .

مشخصات شرکت های سهامی خاص :

  • حداقل سرمایه در این شرکت‌ها، یک میلیون ریال است .
  • تعداد سهام‌ داران یک شرکت سهامی خاص حداقل باید 3 نفر باشد .
  • تعداد مدیران (اعضای هیئت مدیره) باید 3 نفر باشد .
  • مبلغ اسمی هر سهم در یک شرکت سهامی خاص محدود نیست .
  • سهام شرکت‌های سهامی خاص قابلیت عرضه در بورس را ندارد .
  • در شرکت‌های سهامی خاص، اوراق قرضه منتشر نمی‌شود .
  • انتقال سهم در شرکت‌های سهامی خاص، مشروط بر موافقت سایر شرکا می‌باشد .

ثبت شرکت کیا ثبت

 

  • kiasabt1 kiasabt1
  • ۰
  • ۰

باید این موضوع را بدانید که هزینه ثبت شرکت تنها یک مرحله نیست و برای ثبت شرکت هزینه های مختلفی وجود دارد .

برای ثبت شرکت هزینه های زیر را پیش رو دارید :

- هزینه تعیین نام شرکت

- هزینه پست

- هزینه حق الثبت

- هزینه درج در روزنامه محلی

- هزینه پوشه، پاکت و گیره

- هزینه روزنامه رسمی کل کشور

- هزینه پلمپ دفاتر تجاری

- هزینه تشکیل پرونده مالیاتی

- هزینه حق الوکاله 

در طول فرآیند ثبت شرکت خود از مراکز معتبر و حرفه‌ای ثبت شرکت کمک بگیرید، زیرا این مراکز با در اختیار داشتن مشاوران آگاه و مسلط به این حوزه، می‌توانند کمک بسیاری به شما برای آسان‌ترکردن فرآیند ثبت شرکت نمایند .

  • kiasabt1 kiasabt1