ثبت شرکت کیا ثبت

موسسه ثبت کیا توسط شرکای اصلی آن بنام آقایان علیرضا زارعی و امیرمهران قوامی در محل تهران،خیابان ولیعصر،بالاتراز میدان ونک،کوچه برادران شریفی،پلاک 55 ،واحد 13 ،به ثبت رسید .

ثبت شرکت کیا ثبت

موسسه ثبت کیا توسط شرکای اصلی آن بنام آقایان علیرضا زارعی و امیرمهران قوامی در محل تهران،خیابان ولیعصر،بالاتراز میدان ونک،کوچه برادران شریفی،پلاک 55 ،واحد 13 ،به ثبت رسید .

موسسه ثبت کیا توسط شرکای اصلی آن بنام آقایان علیرضا زارعی و امیرمهران قوامی در محل تهران،خیابان ولیعصر،بالاتراز میدان ونک،کوچه برادران شریفی،پلاک 55 ،واحد 13 ،به ثبت رسید
و همچنان در همین محل و با هدف ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه ثبت شرکت ها وتغییرات و ارکان شرکت و نحوه تشکیل پرونده های اداری از طریق وکلای رسمی دادگستری بوده است . خط و مشی اصلی این موسسه ارائه مشاوره بر پایه صداقت و وجدان کاری بوده چرا که در بسیاری موارد مشاهده شده که بدلیل بازاریابی در شبکه بازار،از هر ترفند در گفتگوها استفاده می شود و چه بسا بارها مشاهده شده که بصورت غیر واقعی از هزینه ها و روندهای اجرائی کار صحبت می کنند.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

ثبت شرکت دارای قوانین و شرایطی است که با رعایت این قوانین می توان یک شرکت را بدون نقص به ثبت رساند . اولین نوع ثبت شرکت، ثبت شرکت با مسئولیت محدود است . این نوع ثبت شرکت متداول ترین ثبت شرکت می باشد که از تشکیل حداقل 2 الی چند نفر به وجود می آید که حتما یک نفر به سمت مدیر عامل و یک نفر به سمت رئیس هیئت مدیره تعیین می گردد . اگر این ثبت شرکت بالای 2 نفر مدیر داشته باشد بقیه افراد سمت عضو هیئت مدیره را به خود می گیرند . در شرکت مسئولیت محدود، سمت نائب رئیس هیئت مدیره و سمت بازرسین شرکت اختیاری بوده و لزومی به وجود و حضور این دو سمت نمی باشد . در هنگام ثبت شرکت به بعضی نکات باید توجه نمود و درج آن در اساسنامه شرکت الزامی می باشد که اولین آن موضوع شرکت می باشد .

نوع دوم شرکت های مصوب در قانون تجارت شرکت های سهامی خاص می باشد که از تشکیل حداقل 3 نفر سهامدار بالای 18 سال با سمت های مدیر عامل و رئیس و نائب رئیس هیئت مدیره به وجود می آید و حضور دو نفر بالای سن قانونی که هم فامیلی با اعضاء هیئت مدیره نباشند به عنوان یکی بازرس اصلی و دیگری بازرس علی البدل ضروری می باشد .

نوع سوم شرکت های قابل ثبت شرکت های تضامنی می باشد که از تشکیل حداقل دونفر سهامدار بالای 18 سال با سمت های مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره به وجود می آید .

 

 

  • ۹۹/۰۱/۱۹
  • kiasabt1 kiasabt1

ثبت برند

ثبت شرکت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی